?

Log in

No account? Create an account
Recent Entries Friends Archive Profile Tags To-Do List
 
 
 
 
 
 
When the Galaxies Crossed
Quorra/Aqua
• 2,600 words
• Kingdom Hearts and Tron, not really a crossover of course
• Sam/Sora/Rinzler, Junior/Riku, Axel/Ven, and Terra/Saix implied
• I have a feeling I'm going to be writing a lot in this verse.
 
 
 
 
 
 
I come with fic (because BBS needs moar fic)

Title: Road to Dawn

Author: lunarfirefox 

Rating: K+
Genre: Friendship/Gen
Length: 1, 500-ish for this chapter
Pairings: Terra/Ven/Aqua friendship
Summary: What if Ven recovered from being frozen faster than expected? Things don't work out quite as well as Xehanort expected. AU of BBS ending (Spoiler warning)
Link: Chapter 1 - "Forgetting someone?" She asked, pointing her keyblade at Xehanort's throat.

Cross posted tokhbbs 
 
 
 
 
 
 
Hi there, I'm new to this community and I thought I would like to share my playthough with everyone. Since some people don't have PSP, maybe read and see the picture are just fine, aren't it?

Here it is:
KH: Birth by Sleep (Ventus Playthrough)
 
 
 
 
 
 
Thought I'd share these with everyone. There new so they still need to be updated, but if you want to join any of them just note the clubs and when they're updated you'll be added. :D

Terra x Aqua: http://terra-x-aqua.deviantart.com/
Terra x Ven: http://terra-x-ven.deviantart.com/
Ven x Aqua: http://ven-x-aqua.deviantart.com/
 
 
 
 
 
 
(Sorry about the missed should be news post, I'll try to keep up on that in the future... T.T)

Title: This is NOT Birth By Sleep 
Chapter#: 3
Author: WHO ELSE?!?!? I'm the only person who even posts in this community!!!
Genre: High fantasy (Sorta....)/Gen
Rating: Teen/PG-13-15 (Mostly. I'll warn you for other ratings....)
Spoilers: Love 'em. Coudn't do this without 'em.
Characters/Pairings: BBS crew (Terra, Aqua, Ven, Xehanort) (Pair: Aqua/Ven and Xehan/Aqua)
Warnings?: Spoilerific
 

So, there was this hat, that got lost somwehre donw the line...Collapse )
 
 
 
 
 
 
OH MY GASP We have an affiliate. 0kingdom_heartsSPREAD THE LOVE!!! Woot.

PS. If someone shows up who wants to affiliate, comment THERE VVVVVV. Thank you!
 
 
 
 
 
 
 So woot, yeah, another chapter for you.  yay.

Title: This is NOT Birth By Sleep 
Chapter#: 2
Genre: High fantasy (Sorta....)/Gen
Rating: Teen/PG-13-15 (Mostly. I'll warn you for other ratings....)
Spoilers: Love 'em. Coudn't do this without 'em.
Characters/Pairings: BBS crew (Terra, Aqua, Ven, Xehanort) (Pair: Aqua/Ven and Xehan/Aqua)
Warnings?: Spoilerific

Chapter 2: World-shaking change of thoughtCollapse )
 
 
 
 
 
 

^^ Wrote it out last night... Xehan is cute and naive and full of snuggleness. Don'tcha just wanna hug him? ^^

Title: This is NOT Birth By Sleep 
Chapter#: 1
Author: ME!!! (Nailohi13)
Genre: High fantasy (Sorta....)/Gen
Rating: Teen/PG-13-15 (Mostly. I'll warn you for other ratings....)
Spoilers: Love 'em. Coudn't do this without 'em.
Characters/Pairings: BBS crew (Terra, Aqua, Ven, Xehanort) (Pair: Implied Aqua/Ven and Xehan/Aqua)
Warnings?: Spoilerific, Aqua cussing out a marketplace full of people

Chapter 1: Next time, Xehan, don't go through the door.Collapse )


>> Expects longer chapters in the future. *Watches people panic*
 
 
 
 
 
 
 Okay, we're pretty much as set as we're gonna get for a while, unless someone has like, something pretty we can use for a theme and/or convinces me to write a community bio within the next hour. That said, expect the posts below to be deleted sometime within the next hour. That said,...

FANFIC TIME.

This is actually the epilogue to a fic I'm gonna be writing, but seeing as we have nothing else to catch your interest at the moment (Other than my most interesting, handmade icon) here goes:

(Also posted on my personal journal) Plese keep in mind that this is intended as a finisher to a story, not a starter.
 
StuffCollapse )

That said:

Title: This is NOT Birth By Sleep (epilogue, can be read as a stand alone oneshot I think)
Genre: Uh...Gen?
Author: MEH!!!! (Nailohi13)
Rating: Teen/PG-13-15
Spoilers: Love you.
Characters/Pairings: BBS crew (Terra, Aqua, Ven, Manada) and random Axel (Pair: Implied Aqua/Ven and Xehan/Aqua)
Timeset: 15+ years before KH1 (Main story) After KH2 (This epilogue)
Warnings?: Spoilerific, everyone's ded.

The actual story thingCollapse )

  ...One hell of a long post.